Monster Hunter Tri [RMHP08] (DO NOT ASK FOR/DISCUSS ONLINE CODES)

Started by Franky・D・θάνατος, April 21, 2010, 05:00:41 PM

Previous topic - Next topic

Zys0r

ja aber 73 ist ja s
und dahinter nach mh dürfen ja nur zahlen kommen oder ?

Deathwolf

ja nach mh verwendest du nur zahlen.

0 = 30
1 = 31
2 = 32
3 = 33
4 = 34
5 = 35
6 = 36
7 = 37
8 = 38
9 = 39
lolz

Zys0r

Deathwolf

lolz

Zys0r

kann ich mit dem Online Support Code ohne Angst on gehen xD ? :
mh285728410

Deathwolf

Quote from: Zys0r on May 02, 2010, 09:15:22 PM
kann ich mit dem Online Support Code ohne Angst on gehen xD ? :
mh285728410

sehr schöner code :)
am besten wäre wenn du MH groß schreiben würdest.
MH= 4D48

**kleine änderung! ich hab im code das mh mit dem großen MH ausgetauscht**
lolz

Zys0r

also hab jetzt den code wie oben, mit großem MH, nur das ich nen error 20109 bekomme :( was ist das
also während es bei 20% verbindet und dann kommt error

Zys0r

lol bei mir kommt bei jedem code dieser error 20109, aber eigentlich hab ich ja internet -.-
also ich tu die .gct schon in das code verzeichnis, und starte das game über wiiflow mit aktiviertem ocarina

Zys0r

habs grade über  USb loader gx getestet und es geht ! xD
nur iwi beim charakter laden, wähl ich den ersten aus, da steht aber nix drinne, aber online hab ich irgendwie meinen charakter^^

matrer

So ... when my wii is connecting online, frezze at the 20 % its mean is MY network connection ?

knoedel

Quote from: matrer on May 02, 2010, 10:22:03 PM
So ... when my wii is connecting online, frezze at the 20 % its mean is MY network connection ?

yes it could be your network connection or try another loader like usb loader gx and it should work.

Franky・D・θάνατος

Damn i got banned for 10 days because i used the item roller code to get some items and create the rhatalos armor with the " + "

Apparently using or creating " + items and armors " is 100% ban...

Can someone please explain me step x step what i have to do with these un-ban codes?

I'm a bit confused with the parts that i have to replace, and i have to go online with these codes ON everytime or just once?

Btw i have sold all those items and armors so when the ban will be removed it should be safe... right?

Thanks for your time and sorry if i'll continue to ask over and over xD