Monster Hunter Tri [RMHP08] (DO NOT ASK FOR/DISCUSS ONLINE CODES)

Started by Franky・D・θάνατος, April 21, 2010, 05:00:41 PM

Previous topic - Next topic

Daviex

I want tell, now Monster Hunter News about ban have fixed to 14 days and no 10 :)

Thanks to all, i hope tomorrow i can return to play :)

Kyrara

Infamous

Hi guys. just a quick question. whats the YYYY value for in the button activation code? Ive put xxxx as B85C for the classic controller and zzzz as 0080 for ZL (i dont use longswords so i have no use for the button) but i dont know what yyyy is for as theres no reference to it in the code list. thanks

Infamous

OMFG i get it. sorry, i think i owe myself a slap round the face lol.
just to make sure ive got this right. the button activation code is a reference ITSELF. and when you have that code in a cheat then you change the xxxx (yyyy)zzzz to your desired button values.

Mikemania

darf man hier werbung machen? naja ich machs mal. hoffe ich werd dafür nicht gebannt von der seite. :/ wenns nicht erlaubt ist dann sag ich jetzt schonmal bb. oder könnens mir die admins im netten sagen dass ich das nicht darf oder bannen sie mich gleich? egal ich versuchs

bin JR 28 online, muss die 3 Sterne quests machen. hab gehört bei level 30 kommt der komische jhen mohran. mal gespannt ^^
darf man hier seinen online FC bzw online ID posten? dann würd ich den mal posten und wer mit mir zocken will der soll sich melden. (habe die Uragaan Rüssi  ;D und ne starke morph axt die ca. 900 abzieht.)

finde cheaten auch kacke, was bringts wenn man gleich beste rüssi und beste waffe hat aber HP display würde mich auch mal interessieren und zwar weil ich oft bosse so lang eine reinhaue bis sie 1 mal weghumpeln und am ende sterben sie obwohl ich sie fangen musste -.-
oder manchmal humpeln sie 4 mal weg und die bosse sterben immer noch nicht, da frag ich mich wie viel HP der boss noch hat. kann doch nicht sein. jeder boss sollte 1-2 mal weghumpeln damit man genau weiss wann er endlich platt ist aber nein es ist immer unterschiedlich darum interessiert mich der HP Display code.

Kyrara

Es gibt extra eine Fähigkeit womit du siehst ob du ne Falle legen kannst oder nicht.
Es ist extra so gemacht worden das die Monster zu Unterschiedlichen Zeiten erst anfangen zu humpeln.
Am beste fügst du deinen Text noch ne Übersetzung hinzu den die meisten wollen nicht das deutsch geschrieben wird.

There is an extra skill with which you see if you can put a trap or not. It has been specially made so that the monsters begin to hobble to Different times only.

Zysor

Es gibt schon auf einer anderen  Seite deathwolfs bypass code ....
wurde dort releast irgendwo :(

Mikemania

Quote from: Kyrara on May 20, 2010, 09:51:05 AM
Es gibt extra eine Fähigkeit womit du siehst ob du ne Falle legen kannst oder nicht.
Es ist extra so gemacht worden das die Monster zu Unterschiedlichen Zeiten erst anfangen zu humpeln.
Am beste fügst du deinen Text noch ne Übersetzung hinzu den die meisten wollen nicht das deutsch geschrieben wird.

There is an extra skill with which you see if you can put a trap or not. It has been specially made so that the monsters begin to hobble to Different times only.

ja habe mittlerweile auch schon rausgefunden dass wenn der boss humpelt dass man ihn dann meistens fangen kann.
aber wenn so quests "erjage ...." heissen dann dauert es auch schon mal unterschiedlich bei allen bossen. der eine boss humpelt 1 mal weg und ist dann tot der andere 5 mal und stirbt dann erst. der dritte wiederrum hat so eine scheiss verdammt lange ausdauer dass man fast ausflippt.

maybe a weird translation. because my english is bad.

yes i have already figured out if the boss hobbles then you can catch the boss
but if a quest have the name "hunt ...." then it takes different kill times between bosses. sometimes 5 hobbles. sometimes 1 hobbles.

silux

Quote from: Mikemania on May 20, 2010, 08:24:44 AM
darf man hier werbung machen? naja ich machs mal. hoffe ich werd dafür nicht gebannt von der seite. :/ wenns nicht erlaubt ist dann sag ich jetzt schonmal bb. oder könnens mir die admins im netten sagen dass ich das nicht darf oder bannen sie mich gleich? egal ich versuchs

bin JR 28 online, muss die 3 Sterne quests machen. hab gehört bei level 30 kommt der komische jhen mohran. mal gespannt ^^
darf man hier seinen online FC bzw online ID posten? dann würd ich den mal posten und wer mit mir zocken will der soll sich melden. (habe die Uragaan Rüssi  ;D und ne starke morph axt die ca. 900 abzieht.)

finde cheaten auch kacke, was bringts wenn man gleich beste rüssi und beste waffe hat aber HP display würde mich auch mal interessieren und zwar weil ich oft bosse so lang eine reinhaue bis sie 1 mal weghumpeln und am ende sterben sie obwohl ich sie fangen musste -.-
oder manchmal humpeln sie 4 mal weg und die bosse sterben immer noch nicht, da frag ich mich wie viel HP der boss noch hat. kann doch nicht sein. jeder boss sollte 1-2 mal weghumpeln damit man genau weiss wann er endlich platt ist aber nein es ist immer unterschiedlich darum interessiert mich der HP Display code.

Can u pleas STFU!!!?
with your ******* german.
Das ist kein deutscher mh3 hilfethread
lern englich oder geh weg aussem forum ey

This isn't a german mh3-help-thread
learn english or go !

DR4G0N

ty'd and applauded ^  ;D

^ by google translation (cuz some peeps are to lazy to do it theirselves on a english forum O_o)

be careful: do advertising? well I machs times. I hope I will not get banned for it from the side. : / If not allowed then I say now is bb schonmal. or can I tell the admins in the nice that I can not banish me or the same? whatever I try

JR 28 am online, then the three stars do quests. 've heard at level 30 is the comic mohran jhen. times curious ^ ^
one may post here its online FC or online ID? I'd post the times and who want to play with me is to come forward. (The Uragaan Rüssi Grin and strong ne ax morph have subtracted the approximately 900th)

find cheat kacke also what brings it when you have the same rüssi best weapon and best display, but HP would interest me sometimes and that because I often tuck a bosse so long a time until they weghumpeln and at the end they die even though I had to catch it - .-
or sometimes they hobble away four times and the bosses still die, since I wonder how much HP the boss still has. can not be. everyone should weghumpeln boss 1-2 times so you know exactly when it is flat at last but no, it is always different so I am interested in the HP code display.

and guys quit the only german talking
i need to translate for 15min a page O_o (and it's not like google do's a good job with that all the time, reading a puzzle sometimes after translation)
getting kinda ridiculous, everyone speaks english here, as you read, ADAPT to it -_-

*edit* isn't one of the rules to use english ?

anders ga ik vanaf nu ook alleen nog maar nederlands typen en zien jullie maar hoe jullie het vertaald krijgen
en of het er een beetje leesbaar uitkomt
wordt echt te belachelijk

Memo62

Gibt es einen HP-Display-Cheat?
(Is there a HP-Display-Cheat?)
Kann ich den Unbanner auch haben? Man weiß ja nie...
MfG

Kyrara

Quote from: silux on May 21, 2010, 12:04:50 PM

Can u pleas STFU!!!?
with your ******* german.
Das ist kein deutscher mh3 hilfethread
lern englich oder geh weg aussem forum ey

This isn't a german mh3-help-thread
learn english or go !

@DR4GON
and you give him a applauded? you are a People that love antisocial Language ???

Besser Deutsch als Beleidigendes Englisch!!!

German better than English insult!!!

Yes i have a working HP Display Cheat and yes if you go online with it you become a bann!! (Woho ^_^ i dont support any Online Cheat!)
No one become the Unbann cheat he is not complet like Freeze and Freeze can damage you Wii (only a little Change for a break)

DR4G0N

@kyarara
euh english is a language that's spoken and used by alot more people then german
thus more commonly used on forums, has nothing do with anti-social
what is anti-social ?
using german on a clearly more english being used site, now that is anti-social  :-\

@paprika killer
lol jah maar google translate vernaggeld het soms flink voor degenen die het niet kunnen :P

translated
lol yes but google translate screws up bad occasionally for those who can't

Deathwolf

ey bitte beruhigt euch mal.
der gleiche code ist in volderbeek denn mdmwii hat den leuten gesagt das sie in wiiRd nachgucken sollen.
btw jetzt wird mal deutsch gesprochen und nicht immer english.
lolz

Deathwolf

lolz