Codes
WiiRd forum
December 10, 2023, 06:02:53 PM *
Welcome, Guest. Please login or register.

Login with username, password and session length
News: Welcome on the new server

Update 4.3 - do NOT update!
Gecko 1.9.3.1
Should I get a USB Gecko, I wanna hack?
How do I use my USB Gecko
Where can I get WiiRd?
 
   Home   CODE DATABASE GAMEHACKING Help Search Login Register  
Pages: 1 2 3 [4] 5
  Print  
Author Topic: Video Tutorial: Intro to Wii Ram hacking  (Read 31610 times)
Foxx
Disgruntled
Moderator
Full Member
*****

Karma: 20
Posts: 189

FoxxOTG FoxxOTG
WWW
« Reply #45 on: November 27, 2008, 08:14:44 PM »

lmao I can't say I'm too confident with the camera... but at the very least I'll write a guide on it if thats what people want, lol i'll put some thought into it, at the moment I'm still in the middle of writing a huge guide for the psp scene, including MIPS asm subroutines, so changing back to regular is going to confuse me lol
it's fine if it's not videos it will at least help some of the people that want to hack better

plus it will give me a place to send all the people who ask for a guide Cheesy

Just do screencaptures with voiceovers. That segment was pulled out of one of my BSoD episodes, thats why i sat in front of the cam, and only did a 'short' video. Once the nre gecko OS is out ill try and do some more, but ive just been really busy lately. Also I dont want to do a video, then 2 weeks later a new unannounced geckoOS or other tool comes out making the tutorial obsolete.
Logged
agrs700
Spanish wiird hacker
Hacker
Full Member
*****

Karma: 7
Posts: 172


Btw, the world will be mine soon *evil laugh*

agrs700@hotmail.com
Email
« Reply #46 on: November 28, 2008, 08:08:30 PM »

Nice video!, you might be a teacher, lol
Logged

Click here to level up my brawl card

Hacking status:(Pal)
- None
Foxx
Disgruntled
Moderator
Full Member
*****

Karma: 20
Posts: 189

FoxxOTG FoxxOTG
WWW
« Reply #47 on: December 01, 2008, 04:06:44 PM »

I can assure you I am not a formal teacher. I dont even have a full high-school education. Couldnt sand college, so I left. I hated the fact that my teachers were idiots...
Logged
Link
that dev there
Moderator
Hero Member
*****

Karma: 76
Posts: 1257

I hate everyone in this community. Except for you!


WWW
« Reply #48 on: December 03, 2008, 10:09:36 AM »

I can assure you I am not a formal teacher. I dont even have a full high-school education. Couldnt sand college, so I left. I hated the fact that my teachers were idiots...

Your teachers were idiots? You're an idiot too.. and they all are.. I am surrounded by idiots!

Or how did Lord Helmet say?


"Surrounded by assholes"

But yeah.. I can kinda understand you!
Logged

Lunar
Hacker
Hero Member
*****

Karma: 11
Posts: 526


WWW Email
« Reply #49 on: December 05, 2008, 06:51:29 AM »

I can assure you I am not a formal teacher. I dont even have a full high-school education. Couldnt sand college, so I left. I hated the fact that my teachers were idiots...

Your teachers were idiots? You're an idiot too.. and they all are.. I am surrounded by idiots!

Or how did Lord Helmet say?


"Surrounded by assholes"

But yeah.. I can kinda understand you!

Lol Space Balls. Love that movie
Logged

Ninja
Newbie
*

Karma: 10
Posts: 22


« Reply #50 on: December 28, 2008, 09:58:43 PM »

And how i make codes like Mario transform into bee mario?
Logged

Romaap
Hacker
Moderator
Legendary Member
*****

Karma: 89
Posts: 1805


WWW
« Reply #51 on: December 28, 2008, 10:31:50 PM »

First you have to search for an unknown value, then transform and do an not equal search, then an equal search, transform again, do another not equal search... etc.
Logged
Ninja
Newbie
*

Karma: 10
Posts: 22


« Reply #52 on: December 29, 2008, 02:56:10 PM »

and how i know what code i have to in the search as equal or non equal ?
Logged

Romaap
Hacker
Moderator
Legendary Member
*****

Karma: 89
Posts: 1805


WWW
« Reply #53 on: December 29, 2008, 05:55:29 PM »

what do you mean?
Logged
Jassim
WiiRD Legend
Hacker
Hero Member
*****

Karma: 25
Posts: 719

i came up with "legendary member" :)


« Reply #54 on: December 30, 2008, 04:37:05 PM »

if i ever manage to make a code ill credit fox as well as myself

what do you mean?

he means which box should he tick, eual, not equal, greater than, less than etc. etc.
« Last Edit: December 30, 2008, 09:37:10 PM by jassim » Logged


do NOT pm me to request a code or if you have any problems with my code.


Ninja
Newbie
*

Karma: 10
Posts: 22


« Reply #55 on: December 30, 2008, 10:59:26 PM »

no sorry for what code ive to search i mean but with the equal thing you can tech mee too 
Logged

Ninja
Newbie
*

Karma: 10
Posts: 22


« Reply #56 on: January 07, 2009, 07:43:37 PM »

Nobody read this?? =(
Logged

Lunar
Hacker
Hero Member
*****

Karma: 11
Posts: 526


WWW Email
« Reply #57 on: January 08, 2009, 12:44:52 AM »

nobody can understand it
Logged

hetoan2
Guest
« Reply #58 on: January 08, 2009, 01:46:31 AM »

burn
Logged
Ninja
Newbie
*

Karma: 10
Posts: 22


« Reply #59 on: January 08, 2009, 10:25:28 PM »

Logged

Pages: 1 2 3 [4] 5
  Print  
 
Jump to:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.19 | SMF © 2013, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!